Monday, February 24, 2020

Новия световен ред (за дъщеря ми)

Ако си хейтър в черно и бяло
ако търсиш омразата в мен
Ако искаш злоба да помпам
на опашка пререждайки ред

Да ти кажа, врата си сбъркал
Аз нямам за тебе бюджет
Аз не вярвам на слепи пророци
Аз съм новия световен ред

Аз не искам гледам бинарно
на хора с цветни лица
Приемам всички по равно
Аз съм истинската новина

Ако чакаш страх да ме хване
От нацепен на лагери свят
От живи бомби разцепващи хора
Помисли си отново. Аз съм новия световен ред

След всяка нова реклама проглеждам
как се изяжда от вътре света
Гледам и сляпо не следвам
Не обичам да навеждам глава.
Просто готин си правя деня.

Плосък в главата, днес ми сервира,
че нямам право да правя аборт
Провери си отново адреса
Аз съм новия световен ред

Не се гордея с роднини, богатство
и не ставам за твоя кабинет
но деца не ми пречиш да правя
Аз съм новия световния ред

Не ми пробутвай бурка на мода
Виждам целия ти смешен морафет
Гола по плажа обичам ходя
Аз съм новия световен ред

Ако искам в лилаво да крача
По паважа Софийски в протест
Опитай пред мен да застанеш
Аз съм новия световен ред

Ако за хейт във фейса те изтрия
Ще си вдигна ли рейтинга проклет
Да, проклета съм и дива но
аз съм новия световен ред

Ако искаш ръка да ми пуснеш
Защото мислиш, че си мистър перфект
Твърдоста на леда ми ще срещнеш
Ще ти счупя кахъра директ. Аз съм новия световен ред

Не ме питай как ще се прибирам
Салата и ракия нямам да сервирам
Данък добавена стойност не ти дължа
Аз съм новия световен ред господа

No comments:

Post a Comment