Monday, February 24, 2020

Данък Добавена Стойност

Не искам захар, вечер на солта е
Започваме с тренираната лекота
Да свирим по оголените струни
до гаснещия фас на сутринта

Искаш да спорим какво ти дължа
Колко голяма да е тази лъжа
Искаш ли да преклоня глава
Да ти се поклоня, да се смаля

Обичам те, приемам те,
с цялата душа
Но данък добавена стойност
на никой не дължа

Все още плещим глухи за срама
Незрящи за крещящата ни радост
признанието днес е в любовта
А тя се смее в кривото ни огледало

В толкова думи ме превърна
целият ми свят се преобърна
Хиляди поводи гръб да обърна
А колко искам аз да те прегърна

Обичам те, опитвам се,
с поемам те с очуканата си душа
Но данък добавена стойност
не ти дължа

Вървя по тънкото въже над пропастта
Залитам и едва докоснал те с ръка
Осмислям и живота и смъртта
Изкуството да те обичам и живея

—————
Не се страхувай от дъжда в очите ни
дървото той ще напои
като пясък на вятъра тъгата пусни
просто ме целуни, просто ме целуни

No comments:

Post a Comment